A weboldal a megfelelő működés érdekében sütiket használ. Részletek
Színművész, zeneszerző, énekes. 2011-ben végzett a Pesti Magyar Színiakadémián Huszár László, Szente Vajk és Varga Gábor osztályában, majd az akadémia elvégzése után felvételt nyert a Baptista Teológiai Akadémia kántor és gospel-zenész szakirányára. Több vidéki és budapesti színházban is játszott. Számos zenei előadást írt és hangszerelt, az első darabot, amihez zenét írt, 2013-ban mutatta be a tatabányai Jászai Mari Színház. Zeneszerzőként jegyzi például Lázár Ervin, A Négyszögletű Kerek Erdő zenésített előadását, és a dunaújvárosi Bartók Kamaraszínházban bemutatott Alíz Csodaországban táncelőadást, amelyet a Varidance társulata adott elő. A Galambos Attila-Szente Vajk-Juhász Levente szerzőgárda már több darabban is sikeres kreatív alkotói csapatként dolgozott, például a budapesti József Attila Színházban bemutatott Macskafogó és a kecskeméti Katona József Színházban bemutatott, A beszélő köntös című előadásokban.
Ahogy ő látja a Puskás musicalt:
„Amikor Szente Vajk és Galambos Attila felkértek a Puskás musical megírására, azt mondták, hogy semmiképp sem szeretnének korabeli zenéket, én pedig azt válaszoltam rá, hogy viszont nagyon divatos, mai hangzású popdalokat se írjunk. Ebben végül megegyeztünk, hiszen egyik se lett volna indokolt. Ez egy olyan téma, amiben a zenéknek a dramaturgiát kell szolgálni. Így arra jutottam, hogy a darab heroizmusa megengedi, hogy szimfonikus hangszerelést kapjanak a dalok, és az egésznek filmzenés jellege legyen, ami nagyon izgalmas kihívás, és közel is áll hozzám. Remélem sikerült olyan dallamokat alkotni, amik megragadnak a hallgatókban, és egy egész ország dúdolja majd!”